Zestawienie programów dla poszczególnych klas w Szkole Podstawowej nr 65 w Katowicach.

Nr Nazwa dokumentu Plik
1 Programy – klasa 1 PLIK
2 Programy – klasa 2 PLIK
3 Programy – klasa 3 PLIK 
4 Programy – klasa 4 PLIK
5 Programy – klasa 5 PLIK
6 Programy – klasa 6 PLIK
7

Program nauczania języka niemieckiego jako języka mniejszości narodowej dla uczniów rozpoczynających naukę w szkole podstawowej

w III klasie

PLIK

plakatsekap

Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 65
ul. Kukułek 2a 40-533 Katowice
72 1020 2313 0000 3902 0019 8168

Uwaga nowe konto:

PKO BP O/ Katowice ul. Damrota

18 1020 2313 0000 3002 0578 2125

Szkoła 2017 10 001 200

UWAGA!!! Informacja dla Rodziców. Bardzo prosimy o zabieranie pozostawionych rzeczy od poniedziałku do piątku. Informujemy, że w każdy piątek rzeczy, które pozostaną będą spakowane i oddane do PCK.

 Zestawienie podręczników dla poszczególnych klas w Szkole Podstawowej nr 65 w Katowicach.

Stypendia PRYMUS w roku szkolnym 2016/2017 - VII edycja !!!

 

http://katowice.eu/Strony/Stypendia-PRYMUS.aspx

 

Jedzenie 01R

Uwaga! Informacje dotyczące opłat dostępne są TUTAJ

Jadłospis po otwarciu...

Stypendia Prymus   Przypominamy, że do 31 lipca każdego roku można składać wnioski o stypendia dla dzieci szczególnie uzdolnionych.

 

 
REGULAMIN  KORZYSTANIA  ZE  STOŁÓWKI

W  SZKOLE  PODSTAWOWEJ  NR  65 

W KATOWICACH

(Koszty obiadów i informacje o wpłacie znajdują się tutaj.)

20120615 174618 eRr Podstawowe informacje i wzory dokumentów dotyczące

naboru i rekrutacji uczniów

do Szkoły Podstawowej nr 65 w Katowicach.

 

 

 

 

Pieniadze 01RInformacje o kosztach obiadów za kolejny miesiąc oraz szczegóły dotyczące wpłat.

 

 

 

 

 

Koszt obiadów w styczniu 2018 wynosi 57zl

dla uczniów zapisanych na pierwszy tydzien ferii 66 zl

Termin dokonania wpłaty do 5 stycznia 2018r.

PKO BP 15102023130000350205151628

Na przelewie należy wpisać:

  • nazwisko i imię dziecka
  • tytuł wpłaty: obiady za miesiąc I/2018r.
  • SP nr 65

Brak wpłaty w w/w terminie jest równoznaczny z niewydaniem posiłku.Opłata za niewykorzystane posiłki zostaje zwrócona jeżeli absencja ucznia trwa powyżej trzech dni (od czwartego dnia nieobecności) i tylko w przypadku zgłoszenia nieobecności osobiście, telefonicznie – tel. 605 164 269 lub mailowo – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w pierwszym lub najpóźniej w drugim dniu nieobecności dziecka. Rezygnację z obiadów w trakcie miesiąca za który w całości dokonano wpłaty należy zgłosić osobiście, telefonicznie – tel. 605 164 269 lub mailowo – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. u intendenta z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Kwota za niewykorzystane posiłki zostanie przekazana na wskazany przez rodzica rachunek bankowy. Rezygnację z obiadów od kolejnego miesiąca należy zgłosić intendentowi osobiście, telefonicznie – tel. 605 164 269 lub mailowo – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej w ostatni piątek bieżącego miesiąca 

 

 

 Opłaty za wydanie duplikatu legitymacji oraz duplikatu świadectwa

prosimy kierować na konto:

15 1020 2313 0000 3502 0515 1628

OPŁATA ZA WYDANIE DUPLIKATU LEGITYMACJI - 9zł

OPŁATA ZA WYDANIE DUPLIKATU ŚWIADECTWA SZKOLNEGO - 26zł

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem