Zeszyty (oprawione i podpisane):
- informacja przekazana zostanie przez wychowawców podczas spotkania 27 sierpnia.
Teczka
na gumkę x 2 na
dodatkowe karty pracy i na prace plastyczne (jedna w tornistrze,
druga w szafce w klasie)
piórnik:
ołówki HB albo B1 dobrej jakości, kredki najlepiej grube
okrągłe/trójkątne, miękka gumka, temperówka, klej w sztyfcie,
nożyczki, linijka
zajęcia
plastyczne:
plastelina, pastele olejne, węgiel, nożyczki z ostrymi końcami,
blok techniczny A4 z białymi kartkami x2,
blok techniczny A4 z kolorowymi kartkami x2, papier
kolorowy, klej, taśma klejąca, mazaki, farby plakatowe
(te materiały będziemy przechowywać w
szafce w klasie)
Na
materiały plastyczno-techniczne można przynieść oddzielny,
dodatkowy segregator, może być nawet kartonowy, chodzi o to,
żeby
dzieciom łatwiej było utrzymać porządek w szafce i aby łatwiej
przechodziło się nam na lekcje do innej sali.
Dzieci mają w
szafkach jeden segregator na materiały plastyczne oraz drugi na
książki i zeszyty.
Wf:
spodenki/dres, biała koszulka, obuwie sportowe z jasnymi podeszwami
na rzepy lub sznurowane
obuwie
zmienne: do klasy –
niech to będą buty sportowe z wf-u (buty będą przechowywane w
szafce na korytarzu)
opcjonalnie
obuwie zmienne: do
harcówki
zgodnie
z wymaganiami nauczycieli:
zeszyt do religii, etyki i angielskiego
basen:
w osobnym
plecaku/torbie: czepek, strój kąpielowy-jednoczęściowy/kąpielówki
– nie szorty, klapki, ręcznik, malutkie mydło w płynie,
suszarka, kto chce to również okularki (można zabrać
dodatkową kanapkę lub coś malutkiego słodkiego i picie)
UWAGA
– podręczniki
(ołówkiem jako pierwszy użytkownik) i ćwiczenia powinny być
podpisane i oprawione